10-й Інтернет-марафон

“Інноваційні технології та методики освіти”

tetka1.png

Дати проведення: 
31 жовтня – 2 листопада

До початку марафону залишилось:

31.10-02.11
3 дні
24
вебінари
14
годин

День перший

sokoljanska.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Ірина Соколянська, засновник та керівник проектів «Інтернет-марафон», «Дистанційна Академія», «Учительский журнал онлайн».

7 трендів освіти та як їх реалізувати в школі

10-00 – 10-45

  • освітні тренди 2017 та як їх «привести» у звичайну школу
  • хмарні технології для реалізації в школі сучасних освітніх  трендів
Для педагогів усіх категорій
batura.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Юлія Батура, вчитель хімії КУ Сумської ЗОШ № 5, переможець Всеукраїнського етапу фестивалю «Наука на сцені», учасник фінального етапу фестивалю "Science on stage" для STEM-викладачів в м. Дебрецен, Угорщина, фіналістка конкурсу
"Народний спікер".

STEM-освіта — світовий освітній тренд

11-00 – 11-45

  • Що таке STEM-освіта
  • Шляхи впровадження STEM-освіти в навчальний процес
  • Чому STEM-освіта є актуальною та необхідною сьогодні
Для педагогів усіх категорій
rogognikova.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Ольга Рогожнікова, учитель хімії та біології вищої категорії, учитель – методист комунального закладу освіти Навчально-виховний комплекс № 148 «Спеціалізована школа-дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Планета Щастя"» Дніпровської міської ради.

Довготривалі проекти та їх реалізація на globallab.org

12-00 – 12-30

  • Сценарії етапів роботи над проектом
  • Сервіс ГлобалЛаб — все необхідне для реалізації проектної діяльності в класі — від ідеї до публікації результатів
  • Система оцінювання та портфоліо учеників
Для педагогів усіх категорій
ilina.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Наталія Ільїна, фіналіст конкурсу «Народний спікер-2016», вчитель інформатики Болградської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3, Одеська область.

Цифрове педагогічне колесо таксономії Б. Блума

12-45 – 13-15

  • Як таксономія навчальних цілей Б. Блума допоможе під час формулювання цілей і завдань
  • За допомогою яких цифрових технологій можна ставити цілі і завдання так, щоб мотивувати учнів до якісної самостійної роботи?
Для педагогів усіх категорій
kovalenko.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Коваленко Ганна. Учитель вищої категорії. Переможець конкурсу  "Учитель року - 2012"  у  рідному місті Кременчук та лауреат II  (Обласного) туру  конкурсу "Учитель року -2012" з англійської мови. Автор статей у журналах  "Англійська мова - вся для репетитора", "Англійська мова в початковій школі" , співавтор підручника "Do you speak English? "

Долучись експертом до роботи центру оцінювання якості освіти. Досвід демократичної справи

13-30 – 14-00

  • Шкільні педагоги є вирішальним фактором і мають вагоме слово під час визначення порогового балу у ЗНО
  • Як педагогу долучитися до роботи експертом ЗНО
Для педагогів усіх категорій
skocheljas.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Євгенія Скочеляс, заступник директора з навчально-виховної роботи в початкових класах, вчитель-методист; Інна Мігунова, заступник директора з навчально-виховної роботи навчально-виховного комплексу № 10 м. Хмельницького, вчитель-методист.

Використання інформаційно-комп’ютерних систем у процесі управління Новою українською школою

14-15 – 15-00

  • Забезпечення якості управління навчальним закладом шляхом ефективного використання сучасних технологій, перш за все інформаційно-комп’ютерних.
  • Шляхи подолання цифрового розриву
  • Спілкування з педагогічним, батьківським та учнівськими колективами в соцмережі
Для керівників та педагогів усіх категорій
shevchenko.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Ольга Шевченко, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель англійської мови ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 м. Жмеринки Вінницької області, тренер програми «Вчителі англійської мови — агенти змін».

Лідерство у школі. Готовність до змін

15-15 – 15-45

  • Визначення та аналіз етапів сприйняття змін
  • Якості лідера у школі та як їх розвивати
  • Як створити команду однодумців
Для керівників та педагогів усіх категорій
kaloshin.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Володимир Калошин, кандидат технічних наук, доцент, старший науковий співробітник, заслужений працівник освіти України, автор 450 наукових праць.

Позитивне мислення – шлях учителів й учнів до успіхів, радості, здоров’я

16-00 – 16-45

  • Переконаєтеся в необхідності позитивного мислення для педагогів та учнів
  • Ознайомитеся зі здобутками позитивного мислення в життєтворчості особистості
  • Отримаєте практичні поради щодо його формування
  • Ефективний інструмент для створення радісного та успішного навчально-виховного процесу та творчого життєтворення себе та своїх вихованців
Для педагогів усіх категорій
tabarchuk.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Ірина Табарчук, вчитель інформатики, м. Харків.

Створення та ведення персонального блогу учителя

17-00 – 17-30

  • Алгоритм розробки безкоштовного учительського блогу
  • Ознайомитеся зі здобутками позитивного мислення в життєтворчості особистості
  • Персоналізація та цікавинки від професійного блогера зроблять ваш блог неповторним
Для педагогів усіх категорій

День другий

koval.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Жанна Коваль, асистент учителя з інклюзивного навчання, тренер із упровадження інклюзивної освіти в Хмельницькій області.

Організація інклюзивного навчання. Основна документація асистента вчителя

10-00 – 10-45

  • Перші кроки з організації інклюзивного навчання у школі
  • Які документи необхідно вести асистенту вчителя
  • Отримають електронну форму розробленого «Журналу спільноїроботи», інструкцію з його заповнення
Для тих, хто впроваджує інклюзивне навчання
vlasova.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Ірина Власова,  учитель-методист, учитель математики та інформатики гімназії №48, м. Київ.

Технології Web-2.0 та інтернет-сервіси для педагога, їх місце в сучасному уроці

11-00 – 11-30

  • Ідеї та приклади використання інтернет-сервісів під час проведення уроку
  • Організація дистанційної роботи над проектом та дистанційного навчання під час карантину
Для педагогів усіх категорій
kurkay.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Наталья Куркай, учитель хімії, категорія вища, учитель-методист, НВК 148 «Планета Щастя» м. Дніпро

Створення інтегрованого уроку за допомогою «живих картинок» на ThingLink

11-45 – 12-15

  • Створення сучасного уроку та новий погляд на подання навчального матеріалу — альтернатива презентації
  • Інтегрування навчального матеріалу з різних предметів в одну «картинку»
  • “Живі картинки” у проектній діяльності учнів та у дистанційному навчанні
Для педагогів усіх категорій
jacun.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Людмила Яцунь, вчитель інформатики навчально-виховного об'єднання №5 м.Хмельницького ім.Сергія Єфремова, вчитель вищої категорії.

Використання інструментів формуючого оцінювання та створення віртуальних класів за допомогою сервісу LearningApps

12-30 – 13-00

  • Як створити віртуальний клас за допомогою сервісу LearningApps?
  • Як вчителю використовувати формуваль неоцінювання?
  • Як залучитиучнів до створення інтерактивних вправ?
Для педагогів усіх категорій
ukolova.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Ніна Уколова, учитель української мови та літератури вищої категорії ліцею «Престиж» м. Києва, учитель-методист, переможець конкурсу освітян «Освіта України XXI ст.: поступ до людини», лауреат конкурсу «Учитель року».

Навчатися мови та мовлення з радістю та задоволенням. Авторські перлинки

13-15 – 13-45

  • Прийом(чик) и активізації пізнавальної діяльності учнів
  • Нестандартні форми проведення уроків словесності, пробудження творчого потенціалу
  • Проектні роботи як спосіб розвитку компетентностей учнів
Для вчителів словесності
plush-.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Плющ Юлія,  учитель початкових класів.

Кейс-технологія на уроках у початковій школі

14-00 – 14-30

  • Створення власних навчальних кейсів
  • Проведення інтегрованих уроків
  • Виконання Стандартів Нової української початкової школи
Для вчителів початкових класів
sidnenko.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Cідненко Валентина

«Метод ребус» — як навчити дитину читати

14-45 – 15-15

  • Як зацікавити дітей читати
  • Як невимушено запам'ятати склади
  • Як навчити дитину швидко читати
Для вчителів початкових класів
nofoto.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Олена Маленко, доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри українознавства і лінгводидактики ХНПУ імені Г. С. СКовороди, редактор журналу «Вивчаємо українську мову та літературу».

Мінлива мова бурхливого сьогодення

15-30 – 16-00

  • Екскурсія сучасними мовними процесами
  • Декодування сучасної мови молоді
  • Мовні цікавинки та слова не у словнику
  • Орієнтування в мові сучасного масмедіа-простору
Для вчителів української мови
klimishina.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Надія Климишина, головний редактор методичних журналів для вчителів англійської мови, менеджер англомовних програм Magic Camp.

Як подолати психологічний бар’єр
та почати розмовляти англійською

16-45 – 16-45
  • Мовний бар’єр — хто його створює? Чи у всіх він є? Як його подолати?
  • Ефективні шляхи виходу на рівень вільного спілкування.
  • Як вчителю позбавитися бар’єрів, щоб допомогти учням подолати їхні.

Робоча мова — англійська (як один зі способів подолання бар’єру), але запитання та пропозиції приймаються трьома мовами — англійською, українською, російською. Головне — відчути натхнення зробити крок на зустріч вільному спілкуванню!

Для вчителів англійської мови

yurko.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Юрко Ольга, учитель математики Рівненської ЗОШ №20

Урок математики: поєднання логіки і креативності

17-00 – 17-30
  • стратегії розвитку логічного мислення на уроках математики
  • цікаві прийоми, які допоможуть зробити урок креативним та яскравим
Для вчителів математики

День третій

ratushnjak.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Оксана Ратушняк, учитель математики Хмельницької гімназії № 1 імені Володимира Красицького, вчитель-методист

Формування дослідницьких компетентностей учнів на уроках математики

10-00 – 10-30

  • Система роботи з обдарованимидітьми в школі
  • Формуваннядослідницьких компетентностей учнів на уроках математики
  • Організаціяроботиучнів в системіпідготовки до написаннянауково-дослідницькихробіт з математики
Для вчителів математики
vovchenko.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Надія Вовченко, вчитель вищої категорії Черкаської гімназії № 31

Міжнародна проектна діяльність

10-45 – 11-15

  • Міжнародна проектна діяльність як засіб розвитку навичок 21 століття
  • Міжнародні програми, до яких можна долучитись
  • Планування ефективного проекту
Для педагогів усіх категорій
chuchaev.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Олександр Чучаєв, директор та вчитель історії Благовіщенського навчально-виховного комплексу № 2 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів — дошкільний навчальний заклад «Дивоцвіт» Благовіщенської районної ради, вчитель вищої кваліфікаційної категорії

Комікси та формування предметно-історичних компетентностей. Граємо і навчаємо

11-30 – 12-00
  • Використання коміксів та іншого освітнього контенту на уроках історії та в позаурочний час з метою формування предметно-історичних компетентностей
  • Веб-квести, гейміфікація та онлайн-сервіси на уроках як засіб формування стійкого інтересу до вивчення історії;
  • Метод альтернативної історії та активні форми вивчення історії (квести, велоквести, лабіринтитощо)
  • Поєднання спортивних та національно-патріотичних заходів із вивченням історії
Для вчителів історії
harahu.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Сергій Хараху, заступник директора Класичної гімназії при ЛНУ ім. Івана Франка, вчитель географії та захисту Вітчизни, керівник Центру військово-патріотичного виховання Самооборони «Галичина».

Сучасний погляд на патріотичне виховання. Досвід «Гайдамацької Січі»

12-15 – 12-45

  • Сучасні погляди на вихованняпатріотизму
  • Методипатріотичноїроботив школі та місцевійгромаді
Для вчителів предмета «Захист Вітчизни»
gladkih.png
Кілька слів про спікера

Кілька слів про спікера

Наталя Гладких, спeціальний учитeль (тифлопeдагог), соціальний пeдагог, консультант з танцювально-рухової тeрапії, завідувач кафeдри тифлопeдагогіки факультeту корeкційної пeдагогіки та психологіі НПУ імeні М.П. Драгоманова міста Києва

Інклюзивний простір (Літній табір SPACE CAMP)

13-00 – 13-30

  • Інклюзія та інклюзивний простір
  • Eфeктивна форма взаємодіі для всіх дітeй — інклюзивний табір
  • Структура інклюзивного табору та рeзультати дітeй, які відвідували табір
Для педагогів усіх категорій

Спеціальний гість спеціально для вчителів!

2 листопада 2017 року о 15 годині

Критичний підхід до критичного мислення

15-00 – 16-00

  • Як використовувати критичне мислення для орієнтації в інформаційному середовищі?
  • Як за допомогою метафори пояснити основні принципи та навички критичного мислення, необхідні для обробки інформації?
  • Ви навчитеся принципів відбору інформації для споживання, швидко розрізняти складові інформаційних повідомлень, оцінювати мотивацію та якість джерел інформації, а також дізнаєтеся про найбільш небезпечні когнітивні викривлення.

Спікер: 

Іван Полтавець, керівний партнер консалтингової компанії Stober, Poltavets&Associates, підприємець, бізнес-тренер

poltavec2.png